Låt mig ta farväl av både hjärta å själ..

Hanskas me fel typ i kärleks typ för mitt eget bästa. snälla någon, ge mig den lättare sorten hämtad från sagoböckerna från barndomen. jag vill ha en godhjärtad riddare som kan beskydda mig från livets faror å älska mig förevigt, någon att kasta glitter med och älska i nöd å lust. De måste ja väl få vara värd att uppleva någon gång iaf?

 

Ett piller om dagen för att motverka sömnlösa nätter.
Smärtstillande tabletter
i gula barnsäkra burkar
i vart och vartannat

enmans badrumsskåp
varför kan ni aldrig
skriva ut recept mot Dig
åt mig att svälja varje natt?

Snälla doktorn jag skulle vilja
slippa skavsår i hjärtat

och en del av de där drömmarna
som väcker mig allt för hårt.
Ömmande tankar när man vaknar
för jag får aldrig vila ifrån Dig
kan någon bota mig?

För att gå över till något mer roligare så tänkte ja visa upp 2 toppar ja fastnade för på lindex ja var för ett par dagar sedan, såklart köpte jag dem. morr men Kläder e livet...    

   Rolling Stones               Leopard       
          199 kr                          149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0