nothin' lasts forever, even cold november rain

G n' R - November Rain




Sometimes I need some time...on my
own Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain


älskar verkligen denna låt. Får tankarna tbx 1 år då ja träffade på rob. ja jag vet, robert-tema idag med. Men kan inte hjälpa de. Få som verkligen lyckats tagit sig in i mitt innesta å verkligen har förmågan attstyr mina känslor som en bergodalbana. Kanske låter sjukt, men så e sanningen ibland. Kär i honom vet jag inte om jag e. Men jag bryr mig så mkt om honom. Om han mår dåligt så mår jag oxå de. Hoppas verkligen han kan hitta någon som gör honom lycklig. Min enda önskan just nu. Han e värd den bästa och otroligt mycket mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0