Sjuklingens humör uppåt

-


trött å sliten som faen idag. halsont å förkylning å allmänt hängig, va ska man ta sig till? man borde inte få kunna bli sjuk på en fredag, de e ju katastrof ffs. livet kan verkligen vara en pina ibland. tur de finns folk som verkligen kan höja mitt sjukhumör te skyarna å verkligen får en att le å må bra. Konstigt att några kan betyda så mkt. jag gillar er ♥:D
 
mellan mina klagosånger å humördshöjare måste ja bara tillägga att ja e förälskad, ja ni hörde rätt. men nej de e inte i en människa denna gång utan några godsaker ur h&ms höstkollektion "back in black" som kommer släppas 24 sep. ett datum ja ej får missa. Verkligen någe ja bara måste addera te min kära garderob som om jag inte har nog med kläder ;) men de glömmer ja gärna... allt för mig, keep rockin'  ♥ //  Emme

love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0