Slav under modet ^^,

Bästa klädplagget i din garderob?
mkt svårt, gillar allt -=)
Stilikon?
Ingen direkt sådär, hämtar inspiration från de som e snyggt helt enkelt
Älsklingsmodell på skor (ballerinas, platå mm)?
Oj.. Jag e ju inte någon stor lov:er när de gäller skor, har hört att ja e rätt bortskämd på den punkten så tror inte jag kan bestämma mig.. Men, Coverse & höga klackar. ^^,
Favoritmärke?
Många, Suger n' rox, Ed hardy + andra
Absoluta drömväskan?
min älskade ed hardy väska

Veckans bästa köp: Vera Wang; Rock Princess parfym
Veckans plagg: jeans
Veckans skor: svarta  converse all star me döskallar
Veckans färg: Men duuuh, svart. Of course.
Veckans accessoar: Nit-skärp
Veckans hudvårdsprodukt: Aquolina Pink Sugar Glossy Duschkräm
Veckans sminkprodukt: kajalpennan
Veckans bästa:  Alla härliga höst kollektioner som kommit
Veckans sämsta: att tiden me rob snart kommer att förvandlas till enbart minnen från en svunnen tid. och att jag inte kan hålla mig borta från affärer å internetshoppar.
Veckans händelse: helgens bravader helt klart =)

..
Lite nyheter i min gaderob + den härligaste doften just nu. love love love e ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0