Sjuklingen som vill ta smärta å dela me dig av kärlek <3

fortfarande halsont å grejs. okej har vant mig, inte i klass me va rob går igenom direkt. faen ja gillar inte att se någon, speciellt inte han må dåligt. Jag skulle mer än gärna tagit emot all hans smärta me nöje. allt för att han ska må bra liksom å även gett honom min djupaste kärlek om ja kunnat men en dikt te dig rob, mitt sätt att visa att ja bryr mig, kära vän ♥♥

om du hade varit en dagbok
skulle du haft sidor som doftade rosor,
om du hade varit en sida i en tidning
skulle du varit framsidan,
om du hade varit en såpbubbla,
skulle du varit den opangbara

du kommer alltid att vara den som världen skulle
behöva fler utav, fast det räcker med bara du för
annars skulle ingenting vara unikt längre,
utan dig så finns inte mitt leende och
utan dig skulle ordet 'underbar' aldrig fått sin mening ♥ 

    \m/ (O_o)  \m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0