tristess å drömmar om mr sixx


  


det har har varit snålt me någe skoj den senaste tiden. I NEED SOME ACTION! lr något som inte e så alldagligt. lider av ständig tristess så de e inte sant, Nikki sixx, en av världens sexigaste män. var kan ja hitta en typ 20 år yngre nikki kopia lr kanske nikki själv? snäll säg mig de! haha menmen de e väl bara att drömma vidare om kung sixx. för övrigt så e kameran inskaffad nu. en metallic lila sötnos. okej de hade kanske vart lite bättre kvalitet på bilderna men jag bara älskar den.


ny bild på mig. me nya halsbandet me änglavingarna :]
---


Jag sitter här
Och hör regnet smattra på mitt fönster
Jag ser ingen poäng
Och hittar inget mönster

Jag vill fly härifrån
Till fjärran länder
Men jag är rädd att ensamheten
Lämnar mig i dysterhetens händer

Jag vill lägga mig ner
Och andas en stund
Ingen stress, inget mer
Bara lägga mig ner och sova en blund

För det finns inget här för mig
Ingenting här
Som tilltalar mig

Så ta mig till en vackrare plats

allt från mig för denna gång. with Love  ♥ Keep Rockin' // Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0