Sonisphere & noll julklappsångest

 

Tja folket.
har igår in skaffat mig tillträde te hittills största äventyr. tänk dig Iron Maiden, Mötley Crüe, Heaven & Hell, Iggy & The Stooges, Slayer, Anthrax och Alice Cooper, ja jag skrev rätt. Sonisphere här kommer jag! fy faen va underbart azzå.  uww ska inte bli helt fel att se nikki sixx live måste ja säga. ooolalaa vilka tankar de kom upp nu. fy emme. hur kan du bara göra så när du har magnus inom räckhåll, som e härlig å som nästan e helt perfekt. jo jag borde skämmas! Får helt enkelt hoppas att han inte läser de här inlägget. eller så måste han förstå att min kärlek te mötley e mkt stor.
från detta till någe annat. så e julklapps inköpen nästan färdigköpta. bara till far kvar. så iår lyckades jag verkligen vara ute i tid. Jag har äntligen lärt mig någe! Man slutar inte å förundras må ja säga. så iår slipper ja nog ångesten över att inte veta var man ska köpa. inte fel de.



snygg jacka jag har skaffat mig va? ^^, en ljusglimt till min otroligt underbara garderob.. thihhi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0