rock n' roll

4e advent har passerat de oxå, å snart e de inte många dagar kvar till julens högtid. Hur kan de gå så snabbt undrar jag. helt sjukt. menmen de e som de e. dooh skrivkramp!!


här kommer lite bloggkul ist...
1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan: Principessa Silky Hand Cream
2. Vad kommer du att införskaffa till våren och sommaren? mkt nya kläder
3. Nämn ett plagg/kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i: rosa kläder går fett bort
4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt? mitt hår givet azzå
5. Sveriges bäst klädda enligt dig: hmm kanske karin axelsson i sonic syndicate
6. Sveriges sämst klädda enligt dig: går inte bara nämna 1
7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak: pass
8. Vilket är ditt drömjobb? a.d lr sportfotograf
9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den? jag e jag liksom. inge krångel.  annars vet ja ej. :)
10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu? eh en jul full av hårdrock såklart yeah ^^,

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0