Du är den varmaste elden, en värmande eld i allt det som är hårt, hemskt och underbart

Du är väldigt speciell för mej
Jag äger inte ord för att beskriva vad du betyder för mej,
men ändå försöker jag, om och om igen
Jag gillar dej, som enkär vän
Jag hoppas att vi kommer att följas åt genom livet
Dela dess små underverk
och stötta varandra när mörkret känns oändligt
Jag är så lycklig att jag har dej
Det är få förunnat att träffa någon så underbar,
någon så godhjärtad som du
Du är som en vacker ros
som växer mitt på en asfalterad parkering
Sprider din skönhet och gör världen vackrare

Du är väldigt speciell för mej.


icons_love-quotes_90.gif Icon image by shiningstar_94
helt enkelt för klockren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0