Du är ju värdefull och värdefull ska ju värdefullt ha.

var ska man börja? å hur kommer allt sluta. känns som om min lott här i livet e att misslyckas. Jag e en förlorare me ett för stort shoppingberoende, som inte ens vågar erkänna sina känslor för den man tror sig ha starka känslor för. vaför ska de alltid vara massa skit hela tiden. borde ja inte kunna vara med om att vinna en gång iaf. klarar snart inte mer. bägaren håller på att rinna över. faen var ja tvungen att träffa på rob å va ja tvungen att fastna för honom så snabbt innan jag visste att jag inte var något för honom. men vem klandrar honom, vi spelar i olika divisioner, å så e han värd någon bättre än va jag någonsin kommer bli. vem vet han kanske e lycklig me hans nya flickvän. något jag kommer nöja mig me. jag kan inte hjälpa det men jag tror att våra ögonfransar passar perfekt i varandra och visst skulle våra fingrar trivas ihop. men som sagt han e värdfull å ska värdefullt ha.



Aquolina Pink Sugar Gift Box Spa 
väldoftande duschkräm och en ljuvligt mjukgörande kroppskräm, båda i den underbara välkända doften Pink Sugar.
     
Principessa Cattiva Diva Silky Hand Cream
Cattiva Diva innehåller ingredienser som gör dina händer mjuka och ger dig känslan över att precis fått en manikyr. bästa handkrämen ever =)
     
Kosmetikväska       

Shopping e en av de få grejer jag förstår mig på tror ja. lite nytt från eleven. man måste kunna unna sig någe skönhetsgrejs ibland tss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0