Tanke skapar tankar och känslor gör ont..

vet. jag e inte jätte bra på att skriva. men ibland pallar man inte me allt skit.. en kurva upp till himlen tack å jag e nöjd. Visst bl.a Magnus ord å musiken gör allt lite lättare att ta klivet bort från den stora meningslösheten och "han" . men kommer de verkligen räcka för att lyckas göra de omöjliga?

Hur ska jag kunna säga hejdå?
Bara låta dig lämna mitt liv försvinna och gå
Låtsas att jag inte behöver dig mer
Men att du är den enda som mitt hjärta ser
Hur många gånger jag än säger till mig själv att allt kommer bli bra
Så är det fortfarande dig jag längtar efter och vill ha
Jag vill inte glömma dig men inte heller minnas
Jag vet att du för alltid i mitt hjärta kommer stanna och finnas
Hur ska jag kunna ha kvar dig men bara som min vän?
När allt jag vill höra är att du är min
Tanke skapar tankar och känslor gör ont
Och jag står på toppen av mitt liv men ändå känns mitt inre tomt
Hur ska jag någonsin kunna säga farväl?
Utan att känna att du alltid kommer att saknas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0