höst å rosa tussar

nu märks de tydligt att sommaren e på väg bort, å hösten på g.  på ett sätt kan de vara mysigt att vara inne och kolla på film med massa mys å tända ljus. men ja kommer sakna värmen å underbara lätta kläderna. men så snabbt som de verkar gå så e de sommar snart igen. :D

Lev hösten med mig, till en början
snälla kom och lek hösten med mig.
framtiden kan vänta, nu är det hösten
upplev gula löv, stormiga mornar och regninga nätter
med mig, du och jag. levande ljus och viskande ord.
lev hösten med mig?
---
det glittrar i mig brukar jag säga
sådär så det sprakar i magen
det känns som gummibollar med stjärnor på som stuttsar runt där nere
och när du ler så fortsätter jag strosa runt på mina rosa tussar..



» Min nya tisha med lovely Crash Diet ♥ «


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0