ja vet att jag förstorar allt. :)


Error i mitt systematt flytta alla känslor
som jag någonsin kände för dig till
papperskorgen
För någonstans på vägen
och det fungerar inte tar något emot, ett
systemfel och mina tekniska
kunskaper tycks vara värdelösa på detta område

Radera och ignorera,
det tycks vara så lätt
men hur ska jag kunna hålla uppe en fasad som inte
existerar när det står
”Jag saknar dig”
med halvlyssnade över mitt ansikte?

Och det är tröttsamt och sliter på vener och artärer
att blocka och blocka upp på MSN
för att man inte kan bestämma sig för om man klarar sig
eller inte klarar sig utan det där osynliga ”Hej”-et
och att läsa sparade MSN-konversationer och gamla sms
trots att man vet att det ger mer skada än glädje

(Och det är svårt att andas utan
att känna att man existerar som mer än en
extra kontakt
i adressboken)




lite shopping- nyheter. kan lätt skryta över min onaturligt underbara smak ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0