Merry-Go-Round

Mina utsträckta händer möter orkaner och stjärnfall
på en sliten karusellhäst i snabba cirkelrörelser
och mitt hjärta virvlar runt någonstans
mellan revbenen och medvetandet
när du sänder mig ett leende genom sockervadden

Berg-och-dalbanor skrämmer oss båda
för ingen vågar tappa kontrollen så rasande fort
som i nittio graders vinkel

Men nöjesfältens charm kommer aldrig att blekna
så länge du finns i min tankekarusell
och får min verklighet att snurra fortare
i takt med de hjärtslag som vi delar
högst där uppe bakom stjärnorna
tills världen sakta stannar av igen
--
mja någe skit som kom upp bara haha. ibland kan de vara lätt att drömma sig bort till sådant som kunde bli. men btw. om man ska sammanfatta förra tisdagens tivolibesök så tycker jag synd de inte blev något mer än blandade tankar. men e så klart gla att jag fick träffa honom. hade inte så stora förväntingar & hade inte så mkt att komma med så. men ja e nöjd me de lilla. han e en bra kille, hoppas verkligen han hittar rätt i lyckans karusell :) han e värd de..




Möööötley ♥


har  börjat på en ny design. men lite finputs kvar på headern när man hinner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0