jag vill verkligen inte släppa alla bilder av dig,

radera alla sms som ligger som vassa spikar i min mobil och bara väntar på att ge mig blodiga fingrar..


du frågade om jag skulle finnas kvar,
(om du skulle ångra dig)
och även om jag skulle vilja det mer än något annat
så kan jag inte lova något.
för även om jag älskar dig mer än du anar
så tänker jag inte sitta och vänta på att du ska ta
ditt förnuft till fånga och inse att jag är tjejen för dig.

men det kvittar hur mycket jag gräver ned mig i något annat för att hålla borta tankarna till dig
du finns ju där, hela tiden!
du kommer fram i små, små saker!

hela tiden möter jag saker som påminner om dig.

och folk säger att världen är full av killar,
men vad gör det när du är den enda jag vill ha?



Mange, mitt hjärta kommer alltid att bevara dig på den speciella platsen ♥


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0