Jag slår i otakt men ler ändå

här igen, tyvärr men lika lite att skriva som förra gången.. Längtar efter värme, bad å sommarlekar. Tycker faktiskt vi alla e värda de efter den för långa vintern vi hade. å på tal om sommarhalvåret så känns de som om senaste vårkänslorna hållt i sig längre än va jag kunde gissat. Läste någonstans att ett förhållande har 70% mer chans att överleva om båda parterna har samma musiksmak. Jag tror faktiskt de där stämmer rätt bra iaf, och hoppas oxå såklart. Sjukt irriterande att vara fast i kärlekens förvirrade värld, men va har man egentligen för val?Så stark är min kärlek till dig att när vi inte är tillsammans älskar jag avståndet mellan oss


 


------
Söta Du,
Jag gillar, gillar, gillar dig.
Men orden, räcker inte till mer
Hur kan man förklara
Med munnen full av tvål
Du vet hur det svider
När man andas tvål ner i halsen
Och med lungan full av skum
Kanske lyckas du förstå det ändå
För den känslan jag har,
Förstås,
Den stannar alltid i magen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0