Take me to the clouds above..

Jag ber dig, ta min hand och visa mig något jag aldrig sett, gå tre varv runt jordklotet med mig.
Jag ber dig, se mig ögonen och säg att du vill se mig le.
Take me to the clouds above.


haha ja jag vet inte azzå. på tal om jag vet inte, så hade de vart nice att tatuera ett frågetecken pga av hur svårt jag alltid har att bestämma mig va de än e. kan bara konstatera att jag inte kan sova, de e ju satan att micke jobbar natt numera. hade behövt hans tokigheter nu så man slipper klottra ner sitt eget på denna patetiska blogg. ^^, sitter å funderar på hur ja ska kunna chocka bossen. aja återstår att se.



Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jag åt nyss gurka :) de var gott. jag e sugen på något

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
varsågod :) hur är allt idag då? fick höra att min kompis ligger på sjukan med sina magsmärtor "hon från i lördags"

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
mkt bra sagt söt, vi får helt enkelt festa på srf å sonisphere :) där kan vi ta igen :)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
aha okej får ta en bira åt mig också så tar ja en åt dig imorgon. önsker dig ds

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
och där dog mitt internet :(

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
självklart :) du får se dem före alla andra :)

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
pöss på dig sötnos, önskar att du var här <3

8. Vad vill du höra mest av allt?
nej det gick åt helvete.. förlorade ganska stort. men de var god lassagne :) trevligt med öl och ugglor :P

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
haha ok. kom hit då xD

10. Din romantiska replik?
när ska du hem då? kram

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
ja tårarna bara kom fram :) lyckliga tårar puss
 

faen va ja skrattar nu azzå. inte jätte bra sätt att locka hit min sömn. men nog inga probem känns de nu..

MMMMÖTLEY ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0