Caught in a wave of confusion and passion. You talk about love like it's out of fashion


många skulle nog säga att jag äger några för många parfymer, men ja älskar dofter, frågar ni mig så skadar inte 1 till, fastän ja kanske borde använda upp de gamla. tyvärr kan jag inte hjälpa mitt klantiga sätt att fastna för fina  flaskor. nya damdoften från diesel tillhör den kategorin. lovedose kommer stå på min hylla har jag bestämt :D kan tilläggas att jag inte har luktat på den, dåre skulle ja kunna bli kallad men somsagt, designen på flaskan är viktigast ^^,

"Ett vackert men dödligt vapen av förförelse"

Toppnot -  Lakrits Absolu, lakrits likör
Hjärtnot –  Vanilj, stjärnanis, jasmin
Basnot – Tränoter, mandarin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0