Mac Fashion Flower

DSC_2526.jpg

Mac Fashion Flower för min del blev 2 skuggor & ett läppis (& free to be till min söta sis). jäkligt dåligt för att vara mej haha men samtidigt så klagar jag inte. försöker redan nu lägga undan stålar inför cindy sherman collection som skäpps i okt å enligt mina vilda gissningar kommer de bli ett kostsamt kalas xD grymt taggad för höst snart, snacka om massor av godis ^^, för att hålla sig till ämnet så tycker jag att de var en helt okej kollektion i de stora hela. lucky green har ja fallit hårdast för, vet inte va de e med mej å alla veluxe peal skuggor men jag älskar alla i den formulan, bows & curtseye är lätt att jobba med men man märker att det inte e lika mkt pigmet i den som det är i tex lucky green men som sagt en användarvänlig skugga ändå. free to be funkar oxå hyfsat. summer shower e ju så grymt härligt färg så de e inte klokt, riktigt snyggt när de skimrar i olika färger när det är aplicerat de på läpparna. helt enkelt lovely!!



DSC_2526.jpg






DSC_2526.jpg




DSC_2526.jpg
Lycky green & Bows & Curtseye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0