Once in a while, right in the middle of an ordinary life,

Love gives us a fairy tale...


 



 de var en skön bloggpause jag tog. ska förska att inte vara lika inaktiv den här gången, tänkte ivilket fall som helst visa min version av en lätt budgetsminking för alla ♥ dag som infaller nu i skrivande stund. får varna för sagorosablå fluff. antingen var den han lr så var de den första solen som jag fick sinnesförvirring av. inte för att jag klagar. okej jag e rocker men älskar den de där lyckokänslorna som man bara inte kan få nog av. de går inte ta ifrån mej.  gla alla ♥ dag på er. hoppas verkligen ni har någon att dela dagen med, om ni nu inte skippar den dagen ^^, 

men iaf här e den

Bas:
NYX Eyeshadow Base Pearl Primer
NYX Jumbo Eye Shadow Pencil - Milk 
- - -
Skuggor från elevens 120 palett nr 1 (se bild)
Isadora kajal svart å vit
MAC Zoom Lash Mascara




dålig bild på mina naglar i lite smått romantisk lila slänger ja in oxå ^^,

E.L.F.: Lilac
E.l.f. Glitter Glam
nagelstickers från girls with attitude






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0