sen top 5; juni



hitta bilden på mina favoritprodukter i juni månad när jag kolla igenom minneskortet . tänkte jag skulle lägga ut den fast juli oxå snart passerat förbi, bättre sent än aldrig liksom ;D

Schwarzkopf got2b Rockin' It Dry Shampoo
    denna flaska har räddat många hårstylingar

Toni & Guy Beach Curl Spray
    utan sprayet blir de inget surfhår

♦ Rosebud Mocha Rose Lip Balm
     en kaffeälskares bästa vän

MAC - short shorts eyeshadow
    denna har blivit använd i 99% av mina sminkningar den senaste tiden som highlighter lr när man varit behov av en riktigt pigmeterad vit- guldig skugga. helt enkelt lovely :D

yves rocher; Couleurs nature Vattenfast kajal
äger alla färger och använder pennorna grymt ofta. helt enkelt en klockren produkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0