Dangerous, If looks could be killing, I bet you shoot me now




DSC_0003.jpg


Fick för mig en kväll att äntligen testa att klicka hem dangerous boxen från urban decay, jag som aldrig använt mig av några produkter där i från fick verkligen ett bra första intryck när jag fick hem den. färgerna var skarpa och pigmenterade och det märktes att det inte var några dåliga grejer. tummen upp för mej, nu ska jag bara lyckas få fingrarna på "naked paletten" oxå som jag dräglat över ett tag. Men iaf, dax för lite bildspamm av denna underbara men farliga palett

DSC_0003.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0013.jpg
DSC_0003.jpg



hade lite otur när ja skulle swatchde skuggorna, batteriet tog slut med ska se till att göra om, göra rätt ^^,



en fin men enkel look jag gjorde för att testa va boxen gick för med enbart mascara & produkterna som tillhörde. till de denna använde jag skuggorna Rockstar, gunmetal, virgin & rockstar eye linern + greed primern. har några mer dangerous-lookar till gjorda, men dem har jag inte hunnit redigera så de kommer i sinom tid :)




blä vilken illa vinkel jag fick till haha





The Rolling Stones – Dangerous Beauty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0