Mac flighty/ Zoom lash; Plum Reserve

Mac hade nyligen lansering av flighty collection och jag var inte sen med att roffa åt mig det jag ville ha.
Idén bakom Big Bounce Shadow tycker jag låter grymt bra och använtbart men på någe sätt måste det ha blivit något fel på vägen. Efter att ha  finkammat nätet på swatches & läst vad folk som har kollat närmare på dom sagt bestämde jag mej för att vara sparsam nog att inte köpa någon av som skuggorna. dock så såg Count Your Assets jätte fin ut i färgen. Jag får hoppas att de kommer någon liknande färg i annan upplaga som man kan få användning för. :)

För att gå vidare till andra delen som var 4 Zoom Mascaror i färg. Har en förälskelse i zoom formulan sedan tidigare. Kan med de erkänna att de inte var så väntat med ett köp av en sådan. Skulle ha köpt alla 4 om jag inte haft skräck för att se för färgglad ut. Inga sådana problem med den lila som jag köpte, den verkar vara diskret, nu vet ja inte om de beror på att jag har rätt mörka ögonframsar lr om de e gjord så. Men som sagt, jäkligt bra Mascara på ren svenska! :D Bäst att passa på att hamstra några innan de tar slut.
















haha damn va den vinkeln såg läskig ut xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0