I’ll make your heart jump like it was on cocaine...

jag lovade att dela
glädje och sorg
men jag tänkte på din sorg
just då

för jag kan inte dela min
inte nu
inte ännu
jag kan inte se dig i ögonen
när mitt hjärta gråter vassa nålar
och mina ögon är torra
jag vill inte att du ska se smärtan

jag har glömt hur man är svag
för jag har varit starkast
så länge
så länge
och jag klarar inte kramar
som säger "lilla vän"

jag har glömt hur man berättar
för ingen har velat höra
inte ens tystnaden
i mina mörka ensamma nätter
när inte sömnen höll mig sällskap

men jag är din för evigt
för du ser mig som jag är
och när hjärtat slutar gråta vasshet
så ska jag se dig i ögonen
och minnas hur man formar orden
om min svaga starkhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0