Mac surf babe; shadows



min erövring av mac suft baby e hemma :D blev lite mer gojs än va jag tänkt först när jag fick se första produktbilderna. enligt min mening så var detta bästa kollektionen sedan tartan. Nästan så man vill ut å testa på vågorna :) njut lr bli gröna av avund av mitt lila bildkavadkad hehe ;p för att de inte ska bli för mkt bilder på ett å samma inlägg så kör jag lite uppdelat; först ut är skuggorna. fick bli short shorts, swell baby & Sun blonde. riktigt trist att jag inte fick tag på surf usa, e ju grymt förälskad i frostskuggor men inge att hänga läpp, ska nog klara mej med de jag köpte. e de någon som önskar swatch så e de bara att hojta. :) obs bilderna e klickbara

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0