I'm snowblind, need a familiar face, I'm snowblind, think I'm lost in space

DSC_0577.jpg

Bloggen har varit tyst ett par dagar men nu är jag till baka för att blidra med mina åsikter från mina senaste makeup-köp från mac & julens kollektion Glitter & Ice.

DSC_0577.jpg

Bäst att börja med paletten var lock e designad som en snökula med glitter & något vattenliknade i vitt. alltså Snowglobe eye palette "warm". snacka om att man får jul-känslor å minnen från barndomen :) yeeah iaf, mycket vacker förpackning. och för att gå vidare med insidan så levererar mac. har ju varit lite si å så med deras produkter den senaste tiden. Kan lätt denna är som en kompakt & förenklad version av urban dacay's naked palette, dock är den inte lika mångsidig.
Levereras med spegel på insidan av locket och en mini borsten 213. Platina (frost) som är permanent skugga är en av mina favoriter inom nude-skuggorna. för övrigt är Winterscape (lustre) &  Midnight Flurry (matte) limited edition och Buckwheat (frost), Gaelic Gold (veluxe pearl) är repromote. Alla sex färger är bra pigmenterade och det blir jämn färg på ögonlocket. Det kan finnas risk att glitterfall, men inget större fel annars.


så en sammanfattning kanske, En bra å smidig "to-go" palett i bra storlek att passa i de flesta väskor och som desutom är trevlig att titta på. eller som jag brukar säga, jag är kär.


Mitt betyg på denna lila box:



DSC_0577.jpg

DSC_0577.jpg

DSC_0577.jpg

DSC_0577.jpg

DSC_0577.jpg
detaljerade grejs e inte min kameras bästa avdelning som ni ser.




Title Lyrics -- Kiss - SNOW BLIND


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh älskar glitterburken hahaha <3

2011-11-15 @ 10:42:41
URL: http://rohlintilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0