I’m not the girl your mother warned you about – her imagination was never this good.



Yves rocher är ett sminkmärke jag växt upp med, tyckte alltid det var kul när min snälla mamma beställde läppglans å coola blåa mascaror (yeeah 90-talet var grymt) till mig å min syster förr. för att komma till saken så klickade jag hem några grejer från senaste kollektionen i begränsad utgåva "Nature Faux Noir" i samband med deras helloween erbjudande. Läppstiftet är inte så mycket att prata om, riktigt bra läppfärg för vardag och fest, tillräckligt täckande och fin färg som ett nudestift ska vara.
För att gå över till ögon Kvartett Gyllene sotad look. Riktigt lyxig palett som lätt ser ut som om den kommer från några av de dyrare märken men jag är jag tveksam  över denna, visst för blotta ögat är de fina och pigmenterade färger, dock som ofta hos billigare ögonskuggor hittar kameran en del brister i täckningen hur mycket skugga det ändå är på. men som sagt, är ni ute efter en helt okej skuggkvantet för låga summan 159 kronor, så anser jag ändå att dt är ett bra köp.


Liten sammanfattning för paletten kanske;
+ Jätte fin färgmatchning
+ Snygg för blotta ögat
+ Billig
- Svår att jobba med
- Kameraskygg


   Omdömme:


Hela kollektionen Finns att köpa här


bild lånad från makeupedia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0