i don't care if it's wrong or right. I'll waiting for you, and i don't mind if it takes all night





jag som egentligen inte gillar att sticka ut så mycket tyckte det var dax för lite kontrastfärger.
grönt & lila grymt vågat för att vara mig, men kul att testa lite gränser ibland.  och btw 
mina röda ögon verkar synas extra noga på bilderna, så snälla ignorera mina stakars trötta ögon ^^

  

Bas
Mac Prep + Prime Skin
Mineralize Satinfinish SPF 15 NW20
Mac Amazon princess powder blush
Mac Studio Careblend gold-go-lightly
theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter


Ögon
Lancome Hypnose Precious Cells
Urban decay cobra blandat med Mac hepcat
Mac Juxt
Mac Lucky green
Mac Noir plum
Couleurs Nature Eyeliner
Isadora; satin white innerkajal
Urban Decay 24/7 eyeliner Rockstar


Läppar
Make up store Maria Montizami (stift)
Mac Summer Shower (stift)
Mac Emancipation (glans)
Mac Naked (liner)


DSC_0490.jpg


DSC_0499.jpg

DSC_0499.jpg



DSC_0499.jpg
all the pictures and crazy times, sisters at heart and partners in crime




Title songlyrics : The Magnificent – If It Takes All Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0