Lipstick, I was a dog with a bone on this one.

DSC_0656.jpg

Läppstift är något jag gillat ända sedan jag tjatade till mig ett ljusblått läppstift på gran canaria för mkt länge sedan, Så morsan var näsan tvungen att köpa det och om sanningen ska fram så blev det inte många användningar för de "bedrövlig" läppstiftet. Men helt klart en trevlig minnessak :D För att hålla sig på ämnet läppstift så tänkte jag skiva min åsikt angående favoriten i mac's kollektion, nämligen Melt your heart bagen, som inte bara går oavkortat till deras aids font utan innehåller en reserv mitt favorit läppstift i form av de kalla-rosa underverket Viva la Gaga stämplat popdrottningen Lady gaga. Så jag kan inte klaga, både bidra till välgörenhet och få något för det, fastän det kan andas lite girighet över de haha, va vet ja. det andra läppstiftet som följer med är gaga's andra med märket och heter kort och gott Gaga 2, för övrigt följer även med en röd rund bag. om jag ska vara ärlig så kan ja inte säga att ja gillar den grymt mycket. men det är så klart en smaksak.

Viva Glam Gaga (Lustre) & Gaga 2 (Amplified Creme) är båda väldigt lättburnav& givna favoriter för mig. Hade de inte varit för den små-fula väskan skulle de blivit fullpott, det drar ner lite på helheten.


DSC_0666.jpg

DSC_0666.jpg

DSC_0666.jpg

DSC_0666.jpg

DSC_0666.jpg




 
Title Quotes ~ Katie O'Connell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0