Jag vet det är ren romantisk idioti för det är jag själv som bygger upp något som inte går att leva i





yeeah doften av helg är & öl är aldrig fel. fick en liten utmaning från bäste P som ville testa mina sminkkunskaper genom att använda de härliga nagellacket som jag visade upp i tidigare inlägg. han tyckte jag klarade det bra men kan ju bara vara av vänlighet, ivf här är min holo-look. nu i efterhand skulle ja ha hävt på med mer Frosty platinum pigment ^^ hoppas ni alla får en grymt härlig helg, för det tänker jag ha ;)





DSC_1006.jpg



Bas:
Mac Mineralize Satinfinish SPF 15 NW20
Mac Mineralize Skinfinish Natural Light Plus "Light medium"
Mac Prep + Prime Skin
Mac Pro Longwear concealer
Mac Sheertone Blush - Coygirl
theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter

Ögon:
UDPP
Make up tore multi lash black
Mac Fix +
Mac Straight Hedge
Mac Frosty platinum pigment
eleven paletten (blå, grön, gul & guld)
yr Couleurs Nature Eyeliner - Svart
y-r silver kajal (waterline)

Läppar:
Mac Naked Lipliner
Mac Summer Shower
Mac Gaga 2



DSC_1006.jpg

1

Title Lyrics -- Jarlsmark – I En Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0