You're my distance, destination of choice. I'd give anything just to hear your voice


yeeah, fyllt år i söndags och är fortfarande nojjig över att ha nått 25 strecket, haha nej då. jag tar det där rätt soft, inte mycket man kan göra åt de så bara att se glad ut :) Hade en givande helg med äventyr inkluderat öl med polarna och nattliga samtal och bowling med M, precis som de ska vara för att jag ska få ett leende på läpparna. 

 







sminket för dagen. ^^ matchade naturligt sminkade ögon i form av Urban Deay Naked paletten & Mac Deap truth på undre fransraden med färgstarka läppstiftet Mac Lady gaga 1. så rätt basic sminkning.




DSC_1035.jpg

Är tacksam för både underbara grattis hälsningar och presenter jag fått :) helt otroligt att jag har varit så snäll ^^,
Ska ta tillfället att "skryta" lite extra om några av presenterna i make up och skönhetsväg som jag hade äran att få. först ut parfymen som jag suktat så mycket över, alltså Diesel Lovedose! snacka om att jag äger parfymen som verkligen känns som mig. Lite konstigt kanske, men jag e kär i både flaska och innehåll. :)

DSC_1036.jpg



DSC_1032.jpg

DSC_1032.jpg

DSC_1032.jpg



Course Of Nature – Caught In The Sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0