Kiss me, you impetuous fool! But wait -- let me apply my lipstick first ^^,








Mac's senaste tillskott i alla kollektioner som släpps stup i kvarten är Mac Me Over. en riktigt stor kollektion med många gobitar. dock så tycker jag att de slänger ut kollektioner alltför ofta, de har förlorat magin med det. man hinner inte hämta sig förens de e dax för en ny. Å som jag som inte har obegränsat konto så tär de ju fast man vill köpa så mkt ^^ men iaf. köpte de tre underverk jag fastnade mest för. först ut är skuggan mythical i koppar-rosa nyans, jag trodde eg. först att den skulle luta mer åt rött, men jag gillar den den verkligen ändå, får verkligen fram mina ögon på ett snyggt sett, bra pigmentering & bra till både skugga å att jobba med. och ett plus med den är att den var i bästa formulan veluxe pearl<3 andra är Secret lover, ett läppstift i Lustre formulan i färgen ljusrosa med gul frost. jag som är galen i nudefärgade lippis föll hårt för detta oxå. ser sött, mjukt och sofistikerat ut på samma gång.  tredje fick bli glanset good times som också är nudeaktigt i en fin kall svag nyans av jordgubbsmjölkaktig, ett riktigt snyggt vardagsglans som inte kladdar för mkt å som håller länge. nu till bilderna

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0