♥♥ Stefan Liv, kommer aldrig glömma dig ♥♥

jag är tömd på ord efter denna svarta dag för hockeyvärlden. min hjälte å stora hockey idol sedan länge, killen som gjorde de kul att se hockey med sina spektakel, glada sätt, envishet och så klart för vinnar-danserna man hade chans att se live, har omkommit i en flygolycka tillsammans med hela laget å tränare i sitt Lokomotiv Yaroslavl å flygpersonal, sammanlagt ligger antalet döda på minst 43 stycken. en sådan här allvarlig händelse ska bara inte kunna hända. mina tankar går först å främst till stefan´s små söner å fru & såklart de övriga inblandades familjer å närstående. jag kan nog inte tänka mig den smärtan & orättvisst behandlade de måste känna sig nu. mina tankar går er å offren.

♥ Rest in Peace ♥

  


Stefan "guld gossen" Liv; en sann hockeyhjälte har lämnat oss för tidigt,
mitt hv-hjärta kommer alltid klappa för dig ♥
älskar dej utav hela mitt hjärta. Jag hoppas du har det bra där du är nu ♥


Who said that it was time to go
I'll ask that question to god today
We cried, we wish you could have stayed
But we will see you someday
See you in heaven tonight

I'll see you on the other side



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0