I can't offer you proof, But you're gonna face a moment of truth. It's a matter of trust









jag vill känna ord dansa längs mina fingrar, viska
och även om samma rädsla lever i våra andetag
kan vi binda våra ögon till varandra
och vi kan bjuda varandra våra tafatta tankar

jag spräcker hål på ännu en hemlighet
och jag känner hur du lägger den till vila i din famn
vi är inte några andra än oss själva
och det är det vackraste jag har lärt mig
du talar ditt språk så att jag faller till ro
och jag förklarar hur vi kommer känna oss hemma, vi två
du tar emot mig och jag tar emot dig
det är så vi ska lära oss att dansa






Billy Joel – A Matter Of Trust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0