dom har nått fram till en punkt där striden är deras sista hopp


yeah tbx igen för ett nytt försök att hålla denna blogg flytande. har väl inte mått helt hundra då min arbetsnarkoman till pojkvän har sedan ett tag övergett mig för pluggandet å måsten han tycker e viktigt, tillfälligt då hoppas ja. ^^ visst jag har upplevt dagar av övergivenhet å saknad som hell, men i de stora hela stödjer jag honom å förstår att de e viktigare. förhoppningsvis blir detta så kallade hinder vägen till en ännu djupare. i vanliga fall hade jag nog gett upp för länge sedan men att ge upp honom efter att nyss fått chans till något mer skulle ja inte ens drömma om, inte när ödet äntligen har givit mig lite tur så min envishet kommer bra till pass nu iaf. [älskling om du hinner läsa bloggen som förr, du vet var jag finns när du har tid till mig igen, I ♥ u ] ;D mitt weirdo romantikfyllda hjärta har svårt att inte kämpa när de känner ett släng av va hon tror kan vara äkta kärlek. bäst att övergå lite litt till bloggens stora syfta, nämligen färgkladd å smink, har tråkigt någon hållt mig ifrån att köpa något nytt make up haha. förutom glossyboxen iof som ja fick förra veckan tror ja
 tzöh bäst att återgå till va den nu. som jag bättre sent än aldrig ska klottra lite om tänkte jag. haha
månadens glossybox med ett back to nature tema tycker jag vid första anblicken såg rätt klen ut.



Burt’s Bee
är ett märke jag använt mkt. i boxen fanns nagelbandskräm som ska förstärka och återfukta naglar och nagelband i härlig citrus doft. något som jag gillade, fastän jag sällan använder nagelbandskräm så var de en riktigt bra produkt, svårt att låta bli att inte äta upp de bara ;D


L’occitane Shea Hand Cream. handkräm med naturliga ingredienser låter ju bra men har i ärlighetens hand inte testat de,  men har hört många  som älskar denna handkrämen.

Toning Shower Soap från Mádara Ecocosmetics. sägs stimulera hudens ämnesomsättning och elasticitet och gör att huden bibehåller sin fasthet.inte heller testat på. men lovar ju mycket så de e kanske bara att göra ett försök, fastare hud är alltid välkommet ;)
 
nya nagellacket från l'oreal. innehåller topplack för maximal glans. Finns i 48 olika färger och har en speciell borste så ett penseldrag räcker. mycket bra, förutom att jag skulle blivit gladare för ett fint lila lr svart istället för Beige som jag fick
 
till sist min favo i denna låda, nämligen Gorilla & Friends Caring Lipbalm, för en sucker för läpproduker var denna kul att testa, att de är naturligt innehåll gör saken inte sämre då man säkert har "ätit" upp en del konstiga läppbalsam å läppstift i sin da ^^

fick även med något ekologiskt godis, kan dock inte säga så mkt om de, för påsen e oöppnad ännu. så återkommer lr något i helhet kan jag nu säga att jag även blev nöjd med den 3dje boxen jag fått. så jag är trogen premurant länge hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0