How I kiss you when you were in the middle of saying something I pray that you still miss those rude interruptions





måste sluta med min kent hysteri snart ^^ men damn de släpper ena bra låten efter den andra. ett år utan sommar har gått på repeat ska ja erkänna. me like

"Det finns hål i allting
i de väggar vi reste omkring oss
små hål
det är där lite ljus slinker in
Perfektion
släta ytor, är inget för mig
Ge mig fel
Ge mig nåt lika trasigt som du och jag"






DSC_1762a-1.jpg

DSC_1762a-1.jpg

DSC_1762a-1.jpg

DSC_1762a-1.jpg





DSC_1762a-1.jpg










DSC_1762a-1.jpg

en helg genom en sjuklings ögon.
kändes jäkligt nice att ha haft kontakt med bla r för gamla minnes skull, han gjorde helgen mindre hopplös nu när ja inte kunde spira å leva livet. så tack "spartacus" för att du bryr dej. rätt lättande att veta att man inte e helt ensam ^^
har på senare tid verkligen ansträngt mig för att slipa till mitt öga för foto. här har ni några av mina försökm känns som ett tag sedan ja verkligen lyckades ta några bra bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0