Shine a light in the dark, let me see where you are

Det finns stunder då jag tvivlar
på att känslor kan ta sig över eldhav
och att kärlek är något mer än luftslott
som jag klarar av att hantera

men jag lever på att rusningstraffiken
tystnar och glöms bort när din hand finns i min
och på varje morgon som jag vaknar lycklig
av att du ligger vid min sida

din närvaro dödar alla tvivel
som mitt macho hjärta nånsin har haft
och jag skulle göra nästan vad som helst
för att vara tillräcklig för dig

och jag vill att du vågar tro på mig
när vindarna inte riktigt blåser åt vårt håll
för även när avstånden skiljer oss åt, torkar minnet av ditt leende mina tårar ändå

det krävs så betydligt mycket mer
än att andetagen tar paus för att jag ska släppa taget om oss nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0