A Dustland fairytale beginning Or just another white trash county kiss

 

 

DSC_1963.jpg  Bestämde mig efter många om ch men att klicka på några e.l.f produkter vid 1£ frakten förra veckan, var av 2 av de nya Flawless eyeshadows paletten i Golden Goddess & Tantalizing Taupe.

 

 

DSC_1962c.jpg   Golden Goddess  -- Bas: Cool beige med gyllene shimmers  Lid: skimrade, medium guld Crease: Brons aprikos med gyllene shimmers Line: Medium brun med gyllene shimmers

 

 

DSC_1962c.jpg

Tantalizing Taupe -- Bas: Beige med inslag av rosa, satin  Lid: Cool brun med shimmers  Crease: varmt medium gyllenbrun med shimmers Line: Mörkbrun matt

 

Jag blev verkligen glad när jag fick de här ögonskuggspaletterna. Färgerna var exakt i min smak, och de verkade vara lovande. I de stora hela så gillar jag verkligen dessa. Skuggorna har en anständig mängd pigmentering och de ser verkligen mjuka och helt ljuvliga på. Jag har oljiga ögonlock så primer är ett måste för mig. Jag finner dessa att hålla en bra några timmar innan de börjar bleknas.. Ett av de få problem som jag stött på med dessa hade att göra med deras struktur. Skuggorna, är trots ganska mjuka och samtidigt mycket pudriga . Men sätt på plussidan, de går smidigt och alla var mycket lätta att blanda. hade också inte varit fel med ett större format på ögonskuggspaletten var en smula större i storlek. Känner att det verkligen inte är stor plats att de lättare ska passa min insida på ögonskuggsborsten, och plocka upp skuggan på borsten. Men som sagt, ingen big deal

 

DSC_1962c.jpg

 

DSC_1963.jpg

 

DSC_1962c.jpg

 

DSC_1962c.jpg

 

Sammanfattningsvis om du är en som föredrar dyra och extrem pigmentering när det gäller ögonskuggor, är dessa är inte för dig. Men om du gillar mjuka färger med vackra shimmers som en extra touch, kommer du definitivt att älska dessa. Jag tycker att dessa Flawless Ögonskugga Quads är ganska coola. De är billiga, har en bra hållbarhets effekt och själv är jag nöjd med den mängd pigmentering dom har. Det är definitivt användbara. Beloppet är perfekt tycker jag. Jag kommer definitivt att klicka på några fler

DSC_1962c.jpg DSC_1962c.jpg Tantalizing Taupe

.DSC_1963.jpg DSC_1963.jpg

Golden Goddess

 

 e inte super nöjd över dessa 4 bilder men lite gå att se iaf.

 

- - - - -

The Killers – A Dustland Fairytale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0