Dream until your dreams come true

 
 
DSC_0152.jpg
 
Så nu äntligen har jag hunnit hämta novembers  box på ica bättre sent än aldrig. lika sprallig & spänd som vanligt hoppade jag av lycka när den öppnades ;) kan säga att ja tjyvkickade lite på andras innan. den färg ögonpaletten hade jag hoppas på att sätta mina borstar i, men jag känner mig grymt nöjd utan den. och det juliga temat är bara så vackert 
 
DSC_0185.jpg DSC_0185
 
 
 
 
DSC_0185.jpg DSC_0185
 
Grazette Of Sweden - Crush 6 Wonder Mask
 
 DSC_0185.jpg DSC_0185
 
Jag har troligen hittat en hårinpakning som verkligen funkar på mitt livlösa vinter hår. Och vilken doft. älskar annanas!  :D
 
 
 
 
Bliss - Fabulous Foaming Face Wash
 
 DSC_0185.jpg DSC_0185
 
rengöring med bl.a nypon, kamormill oc passionsblomma som rengör oreneter och döda hudceller. har inte provat det ännu så har ingn åsikt 
 
 
 
 
DSC_0187-1.jpg Modelco - Lip duo
 
ett märke jag inte hört innan, men det är från sydney och tydligen poppis bland kändisar :p i mitt tycke var läppglosset snyggt medans stiftet var i mörkaste laget
 
DSC_0185.jpg DSC_0185
 
DSC_0187-1.jpg
Lip duo - läppstift överst och gloss under
 
 
 
 
 DSC_0185.jpg DSC_0185
 
The Body Shop - Chocomania body butter
 
 DSC_0185.jpg DSC_0185
 
 
joovars chocklad e helt okej, förutom att det är en rätt kvalmig doft. annars känns huden mjuk som produkten lovar med både kakaosmör & farir-trade innehåll
 
 
 
 
DSC_0185.jpg DSC_0185
 
Glossybox - Glossy pink blusher
 
 DSC_0185.jpg DSC_0185
 
 rouge i fin rosa färgton som säkert skulle kunna funka om man vill piffa upp en tråkig vardags look. så den gillade jag mycket 
 
DSC_0181.jpg DSC_0181
 
 
 - - - - -
Aerosmith – Dream On

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0