'Hypnotized Alcoholized' Long cold winter


och mellan dina händer smälte jag
fast jag vet att livet bara är en endast sekund
en kort illusion
om något som egentligen inte känns på riktigt
för jag har aldrig upplevt
revolutioner, magnifikationer, depressioner

REVIEW
and suddenly we all fall back to sleep
we become ice on the water, drip drop on your knee
STOP
för du lade rosor på asfalten
för att lindra dina hårda ord
men jag föll

Alldeles för hårt
och medans jag hostar väser jag fram
ge mig mer hasch, ge mig mer hasch
och du får aldrig nog
heroin? du kan lika gärna dö
vi springer i glittersnö, pudersnö, silversnö
glömmer att de finns en dag imorgon
(hjärtat fortsätter slå)

och alldeles innan jag sluter ögonen
viskar jag tyst

älskling, jag vill ha dig


Glitter snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0