Du ler & jag drunkna i allt som är du


har ni någon gång upplevt något så full av nervositet blandat med en känsla att den där steget kan vara de bästa du upplevt? Något nervpirrande farligt samtidigt så rätt? Det var den känslan jag hade i fredags utan några som helst förhoppningar att de skulle spegla mina känslor, har ju sedan tidigare sett ett par gånger att de sällan är samma sak att snacka på nätet som att träffas live. fick 4 dagar av i de stora hela helt underbara dagar, något som jag e tacksam för, inte för att jag är den som kräver de omöjliga när de finns risk på att jag är ensam om att känna något med jag har hoppet uppe på mer sådana dagar med dej M, I'm yours to take 

"It happened on the day you put your hand in mine…
you make me happy to be alive"


 

för att avrunda detta "jag-kan-inte-sova-svamel så e det bäst att gå över till det ja klarar av, nämligen sminket från 30e.

Face:
Mac Prep + Prime Skin
i.d. Foundation Fairly Light
Mac Amazon princess powder blush
Mac Fix+

Eyes:
Sensai by Kanebo 38° Mascara
Urban decay Sin
Urban decay Tosted
Mac Espresso
yr Couleurs Nature Eyeliner black 
Mac Technakohl graphblack
UDPP

Lips:
MAC Pro Longwear Lipcreme Overtime
Mac viva la gaga (Lipglass)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0