Ett under att du fortfarande ser mig om ngn som kan ge dig nånting som får dig att vilja vara min



varning, en sjuklig zombie ^^ inte för att försöka vaska sympati för det är något ja inte gillar men har ingen ork till mycket nu azzå, utan menar bara att ni inte behöver hoppas på underverk på denna trista blogg på ett taf iaf. här e iaf på ett par dagar innan ja kommer ge den hjärt å lungrädding. en av sminkningarna ja lyckades med i helgen pga uttråkning har jag tagit mig ork att lägga ut (bättre än inget anser jag)  xD






Mac Mineralize Satinfinish SPF 15 NW20
Mac Mineralize Skinfinish Natural Light Plus
Mac Blush Ombre Vintage Grape
theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter


Too faced; shadow insurance primer
make up Store multi lash black
nyx jumbo pencil milk
Mac Electric eel
Mac all that glitters
Mac Dalliance
Mac Deep truth
Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner in Perversion
Mac Technakohl graphblack


Naked Lipliner
Mac Japanese Spring glass








Du var aldrig rädd
För dom som kallat mig ”En skada redan skedd”
Att jag som alltid varit stum behövde ord
Jag som tvekat, jag som aldrig vågat tro
Att jag har nånting så obegripligt stort
Att du vill vara min

(tiltle) lyrics - - Kent – Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0