I keep seeing you still on my bed. breaking down blowing out of my head. Can't stop thinking

liten look jag gjorde med några av produkterana från daphne guinness collection. produktbilder och recensioner kommer senare.
CSC_2037.jpg
försökte mig på en pose som skulle skrika självförtroende,
för allt annat e onödigt med glosset ^^ dock blev de inte som jag tänkt mig



CSC_2037.jpg

Base:
Mac Mineralize Skinfinish Natural Light Plus
Mac Blush Ombre Vintage Grape ♥

Eyes:
UDPP
Mac Paint Pot bare study
Mac Pigment Aurora ♥
Mac Woodwinked (middle of lid)
Mac Espresso (outer lid)
Mac all that glitters (inner Lid)
Mac Carbon (Outer crease)
Mac Blue Sheen (Lower Lashline)
Mac technakohl graphblack
yr Couleurs Nature Eyeliner - black

Lips:
Mac naturally eccentric
Mac Japanese Spring ♥


CSC_2037.jpg

CSC_2037.jpg



CSC_2037.jpg

CSC_2037.jpg


title lyrics -- The Giant Leap – Beautiful Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0