a star above - my matching piece



 fick btw min glossybox nu i mitten av veckan. happy happy :D blossom by blossom kallades månadens tema och kan lätt säga att det var den bästa hittills :)




♦ Rougeborste med glossybox
   i äkta gethår som ska lägga rouget jämt å enkelt

♦ Rouge från BM Beauty i färgen Velvet Dawn 
   BM.B har jag velat prova länge. ska bli spännande att få testa detta i en sminkning

♦ Lipliner från MSCHIC i färgen Nejked
   mineral läpp penna med hög prigmentering. lång hållbarhet

♦ Stylinggel från Philip B
   ger volym, struktur & definition med vitamin B5 & sjögräsextrakt som ska förbättra fuktbalansen & släta ut  hårståna

♦ Viktor & Rolf Flowerbomb doftprov & bodylotion ♥
     världens godaste parfym som jag velat köpa länge, dock så hindrar de höga priset mig. men damn denna parfymen e kärlek på flaska.



- - - - -
Avantasia – What Kind Of Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0