ändå sniffar jag i mig din doft och löper linan ut

efter att ha testat glossyboxen från Januari så ska jag bjuda på en kortfattad sammanfattning.
image description


MATRIX
Schampo & Balsam:
faktiskt helt okej. verkar hålla va de lovar de få gånger jag provat de, härlig doft

MURAD
Exfoliating Blemish Treatment Gel
ska jag vara ärlig så kan jag inte se någon större förbättring på min hy så inget jag skulle lagt 700 på för en 100ml flaska


DEBORAH LIPPMANN
rött Nagellack.
gavs till morsan ^^ haha men ok nagellack skulle jag tro

EYEKO Ögonskuggspenna. big nono.
hur man än försökte blev de veck efter 2 min ca. å så kan ja inte säga att färgvalet var de bästa. hade nog dock varit mer uppskattat med svart.

RITUALS Foaming Showergel Sensation
en dusch kräm i min smak =) grymt härlig doft & känslan av att de löddrar sig blandat med vatten. snacka om att hunden blev mjuk. body lotion var nästan onödigt efter denna mirakelprodukt. måste besöka rituals shoppen i täby någon gång å kolla in mer produkter från dom. l like it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0