Låt mig vara lite till, jag är inte beredd att gå än




yeeah. fick min andra Glossybox för ett par dagar sedan. känns lagom lyxigt med en sådan i månaden, någe ja inte kommer sluta med i första taget. jag e fast. har btw inte testat allt ännu

1 l'oréal professionnel mythic oil
omg. härlig å fräsch doft. snacka om att mitt hår gillade denna hårolja, precis va mitt hår behövde
2 Beauté pacique enriched moisturizing creme
3 eyeko skinny eyeliner - plum
inge bra första intryck, opraktisk å klumpig att förvara i mindre sminkväska & njae till färgvalet, hade nog uppskattat en svart mer
4 Dermalogica spacial cleansing gel
5 Becca Beach tint - strawberry
vilken doft! oww ja älskar jordgubb :) men rött är inte optimalt för min kalla hudton. men de ska väl inte hindra mig från att använda den ändå. mums








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0