I ♥ Lush | Cover me with roses



DSC_0328c.jpg



DSC_0332.jpg

mmmums.. tänk dig att duschen förvandlas till en blommande å väldoftande rosenträdgård, nyheten rose jam gör de möjligt, iaf doftmästigt. har ofta svårt att hitta rosdofter som luktar gott, men de klart, lush har aldrig gjort mig besviken. rosor blandat med citron blir en väl användbar duschcreme i sommar. dock är jag lite småsur att den är limited editon och bara finns en begränsad tid. I alla fall, vekligen en duschcreme jag rekommenderar, så passa på att köpa när de finns! 


DSC_0332.jpg

DSC_0328c.jpg

DSC_0328c.jpg

andra produkter jag passade på att köpa var No Drought. torrschampot som ska joina mig på sweden rock i sommar. har inte provat det ännu men har bara hört positiva kommentarer om de. ett plus är att det luktar riktigt gott av trion citron, grapefrukt och lime. (me like!) som sista grej klickade jag på schampot I Love Juicy. en schmpoo men riktigt stort fruktinnehåll. bl.a mango, ananas, kiwi och papayafrukter. och det klagar jag inte heller på.


DSC_0328c.jpg

DSC_0328c.jpg

DSC_0328c.jpg

DSC_0328c.jpg

DSC_0328c.jpg





- - - - -
Skin And Bones – Cover Me With Roses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0