Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar/Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig




DSC_0555-1.jpg

DSC_0555-1.jpg

DSC_0555-1.jpg

DSC_0555-1.jpg

DSC_0555-1.jpg

DSC_0555-1.jpg

DSC_0555-1.jpg




-Face-
Mac Prep + Prime Skin
Mac studio finish concealer nw15
Id bare Minerals Escentuals fairly medium
Mac Fix+


-Cheeks-

Mac Mineralize Blush Warmth of Coral
Mac Lightscapade


-Eyes-

UDPP
Mac Short Shorts
Urban decay Blackout
Mac Stars N' Rockets
Mac Lucky green
Mac Mating Call
Yves Rocher waterproof kajal green
Mac Powerpoint Eye Pencil Glided white
Yves rocher 360° Length Mascara


-Brows-
The Balm Matt Smith blended with the Balm Matt Gallagher ( from Meet Matt(e) )
Hm browfix


-Lips-
Mac Naturally eccentric
Mac Strange Potion


- - - - -
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Trackback
RSS 2.0