Så otäckt långt är jag beredd att gå i din närhet \ Jag skyddar mitt förvuxna, dumma hjärta



Shimmermoss & Mythical tillhör 2 av mina favoriter, passar så fruktansvärt bra ihop på tal om annat. knäppa bilder men va gör de om 100 år ;D


DSC_0052-2.jpg

DSC_0052-2.jpg

DSC_0052-2.jpg

DSC_0052-2.jpg

DSC_0052-2.jpg

DSC_0052-2.jpg


DSC_0052-2.jpg



-Face-
id bare Minerals Escentuals fairly medium
Mac studio finish concealer nw15

-Cheeks-
theBalm Mary-Lou Manizer

-Eyes-
UDPP
Make Up Store High Tech Lighter Stardust (base Lower Lashline)
Mac bare study (base Upper lashline)
Mac all that glitters
Mac Mythical
Mac Woodwinked
Mac Shimmermoss
Urban decay Virgin
Urban decay Sin
Isadora VibraLash Mascara
Mac Powerpoint Eye Pencil blue moon


-Lips-
Mac Naked Lipliner 
Mac Lovelorn
Mac Good Times

DSC_0052-2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0