the error in heavens masterplan, A jester from hell and the shadows allmighty


DSC_0318.jpg



DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

De lila, gröna & beige som virvlar runt i
msf:en är helt gudomligt. Jag som har theBalm Mary Loumanizer sedan tidigare. jag blev glatt överraskad över hur mycket jag gilade lightscapade, den tar lätt priset som min favorit inom highlighters.  det var definitivt värt åren av äntat sedan den släpptes första gången 05. bredvid varandra är Lightscapade definitivt ljusare & mindre gyllene lyster Än Mary Lou-och skiner i grönt, gult och lila i Lightscapade & mer diskret och de gör hela skillnaden. Riktigt fint skimmer partiklar, de smälter och kompletterar varandra så vackert. Ser fantastisk på huden. Mary Lou är mycket mer uppenbart och gyllene och vacker på sitt sätt, men
mery har nuförtiden tagit platsen bakom och blivit en bra reserv i min både vardagliga å festliga lookar. tillsist måste jag säga att det är synd att Mac inte gjort den permanent ännu, men jag gissar att den håller i evigheter så lite man behöver använda.

DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0326.jpg



DSC_0326.jpg

DSC_0318.jpg

Pink Popcorn är ett av 4 läppstift från kollektionen reel sexy, en perfekt kombination av lavendel & rosa med små bitar av silverglitter I lustre. Den liknande "dupen" har vi den mer rosatonade Budding Love från "Chen Man Love and Water Collection"


DSC_0318.jpg




- - - - -
Vintersorg – The Enigmatic Spirit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0